Το περιοδικό αυτοκινήτου Power Automotive Magezine έψαχνε μια λύση για να μεταβεί στην νεα ψηφιακή εποχή δημιουργώντας ενα online συνδρομητικό περιοδικό για να μπορούν οι αναγνώστες του να ενημερώνονται για τα άρθρα του περιοδικού πριν αυτό κρεμαστεί σ
Το περιοδικό αυτοκινήτου Power Automotive Magezine έψαχνε μια λύση για να μεταβεί στην νεα ψηφιακή εποχή δημιουργώντας ενα online συνδρομητικό περιοδικό για να μπορούν οι αναγνώστες του να ενημερώνονται για τα άρθρα του περιοδικού πριν αυτό κρεμαστεί σ
Το περιοδικό αυτοκινήτου Power Automotive Magezine έψαχνε μια λύση για να μεταβεί στην νεα ψηφιακή εποχή δημιουργώντας ενα online συνδρομητικό περιοδικό για να μπορούν οι αναγνώστες του να ενημερώνονται για τα άρθρα του περιοδικού πριν αυτό κρεμαστεί στα περίπτερα.
Το πρώτο μας βήμα πρίν την κατασκευή της ιστοσελίδας ήταν να αναλύσουμε διεξοδικά (αφου διαβάσαμε αρκετά περιοδικά) το ύφος του περιοδικού αφού δεν αποτελεί ενα κλασσικό περιοδικό αυτοκινήτου αλλά ενα περιοδικό βελτίωσης αυτοκινήτου με φανατικό κοινό αλλα και ιδιαιτερότητες απο ενα οποιοδήποτε άλλο περιοδικό.
Κατά την ανάλυση έγινε αντιληπτή η ανάγκη της καταχώρησης στα module του περιοδικού της μάρκας / μοντέλου / κινητήρα (προστέθηκε και ο κινητήρας) αφου μονο η μάρκα και το μοντέλο δεν θα ηταν αρκετά και θα χρειαζονταν και η καταχώρηση του κινητήρα του αυτοκινήτου για δυο λόγους
Έτσι σε όλα τα άρθρα του περιοδικού είναι καταχωρημένα τα μαρκα / μοντέλο / κινητήρας και ο χρήσης μπορεί να διαβάζει μόνο αυτά που τον ενδιαφέρουν αλλά και μπορεί να δει τα προιόντα βελτίωσης που αφορούν το αυτοκίνητό του αλλά και ποιοι βελτιωτές της αγοράς μπορούν να βελτιώσουν το αυτοκίνητό του.
Οι χρήστες μπορούν να διαβάζουν ελευθερά τα άρθρα που δεν χρειάζονται συνδρομή αλλα για τα συνδρομητικά άρθρα θα πρέπει να κάνουν εγγραφή στην ιστοσελίδα ή εγγραφή μέσω κοινωνικών δικτύων και αφου πληρώσουν την συνδρομή τους να διαβάσουν και τα συνδρομητικά άρθρα.